Autor Tema: TGSL...razvojni put  (Pročitano 15615 puta)

admin

  • Administrator
  • Guru

  • Van mreže
  • *****

  • Karma:
    +14/-4
  • Lični tekst
    Admin
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #15 poslato: Vreme 12:52:55 datum 27.06.2011 »
Zamolio bih članove da se drže teme i ne komentarišu/reklamiraju razne majstore,njihove proizvode i sajtove.
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

banebeograd

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #16 poslato: Vreme 15:55:12 datum 27.06.2011 »
Citat: "Leka"
Najveca mana ovakvog TGSL dizajna je i sama Sonda , jednostavno losa racunica i neiskustvo u radu sa MD iznad 14 kHz. Tek sa Eduardovom plocicom i sitnijim izmenama vrednosti pojedinih elemenata , ovaj uredjaj poprima obrise ozbiljnog aparata......zamenom sonde je tek NESTO.
pazi ,
nisam sad bas siguran,
sad stvarno ne mogu da se setim tacno jer mi je kroz ruke proslo u to vreme strasno puno detektora
ali mislim da je na jednom od tgsl-ova koji su kod mene bili bila bas pravljena sonda,
detektor je bio krajnje jednostavan za stelovanje i za rad uopste.
meni je to odgovaralo jer mi je trebao kao rezervni detektor koji bih davao drugarima koji su bez aparata kad idemo negde.
nije uopste pokazivao znake nestabilnosti niti fals signala
novcanicu od 1 evra je detektovao na +/- 30 cm  u vazduhu.
gvozdje je savrseno preskakao ili prikazivao po potrebi
nemam nikakav razlog da konkretno taj aparat i tog majstora hvalim ili kudim,
znam samo da se i kod fabrickih detektora desava da jedan aparat radi ajd da kazemo bolje od istog takvog aparata kod nekog drugog,
ja sam licno mislio da je to nemoguce i da su svi aparati istog modela od istog proizvodjaca isti, a da je greska u onome koji radi sa tim detektorom,
nazalost uverio sam se da nije tako i to i kod minelaba i kod xp , predpostavljam da je isti slucaj i kod drugih kompanija , pa zasto se onda takvo nesto ne bi moglo desiti i kod nekog ko aparate pravi u svojoj radionici...
opet kazem nemam razloga da branim nikoga , pogotovo ne samograditelje detektora upravo zbog losih iskustava sa njima i  njihovim rukotvorinama,
i znam da se ja licno nikad ne bi odlucio da mi primarni detektor bude od nekog lokalnog majstora pored svih kvaliteta koje mi nude modeli whites-a, tesora, minelaba ili xp-a
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #17 poslato: Vreme 11:19:52 datum 28.06.2011 »
Pozdrav , ne mogu reci da fabricki detektori  ne valjaju, ali ti rucni radovi su kod vecine samograditelja upravo kopirani ti pojedini modeli tipa tgsl ili vhites itd pa kako sada to objasniti da su jedni dobri drugi ne valjaju .   Da ne citiram nikog ali Bane kaze iz iskustva sa samograditeljima detektora imam lose iskustvo , pa bih Baneta pitao koliko je on licno imao prilike da vidi prozvode i nekih drugih koji rade detektore a ne konkretno troice koje znam da je imao prilike da isproba   njihove detektore,  necu da ih  pominjem koji su  ,on zna koji su ti .
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

banebeograd

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #18 poslato: Vreme 18:13:48 datum 28.06.2011 »
@orbit
meni apsolutno nije problem da javno kazem cije sam aparate probao, cije nisam niti cu jer znam ljude koji jesu,
ali na taj nacin odosmo skroz u off,
ti slobodno napravi neku novu temu tipa "iskustva sa domacim majstorima" i ja cu sve sto budes pitao tamo da ti odgovorim...

u pravu si svi nasi majstori kopiraju fabricke aparate, samo je razlika u tome sto to neki urade sa vise  a neki sa manje srece / citaj znanja/,
osim toga uzmi u obzir da u nekoj svetskoj kompaniji radi ko zna koliko skolovanih inzinjera , tehnicara i drugog strucnog osoblja,
a da je nas "majstor' najcesce bivsi /ili sadasnji/ poljoprivrednik, stolar, supovac, ugostitelj....
znaci od elektrotehnicke skole nemaju ni mali odmor a kamoli nesto vise,
na sve to dodaj i to da se u originalnim detektorima nalaze delovi koje ovde kod nas tesko da se mogu naci,
a isto tako postoje i poslovne tajne /recimo vezano za sonde ili programska kola/ koje proizvodjac nece objaviti a koje nas majstor mora da pokusa da resi nagadjanjem
kad sve to saberes onda nije ni cudo da neki rucni radovi rade ok, a neki ni blizu ok,
a da su i oni prvi o ovi drugi u osnovi trebali da budu realna kopija nekog fabrickog detektora...

ovo je moje licno misljenje i iskustvo, i nemam problema sto neko drugi misli da nisam u pravu i sto nikad svoj rucni rad ne bi zamenio nekim fabrickim detektorm,
svako ima pravo na svoje misljenje.
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #19 poslato: Vreme 22:18:04 datum 28.06.2011 »
Pa sada mozda su neki ovo neki ono ali neki imaju i  nesto od te elektrotehnicke skole  prvo evo tebe da obavestim odmah ja imam primer zavsenu elektrotehnicku skolu  , i to mi znaci samo neku osnovu kolko da znam ponesto jelda , medjutim  da bi napravili dobar detektor to mi je od minimalnog znacaja  , elektronika cini siriku oblast  , kao programiranje a samo pravljenje recimo softera ne znaci automatski da je to povezano za detektore moze biti reciomo , ekonomsko  programiranje za firme   itd da ne nabrajam isto tako ko se usko specijalizovao recimo za radare, taj u vecini slucajeva vise se bavi tematikom radara itd . Tako da nemoj pisati ostvarima koje neznas jer ispadas off
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #20 poslato: Vreme 22:23:39 datum 28.06.2011 »
(@ ) orbit)  Ovo bi terbalo da sam jelda majmun , gde god se ti i onaj iz sokobanje pojavite pravite dar mar na hobidetektori ste me nazvali vlaski avlijander , a ja mislim da si ti debeo i ruzan jer samo takvi su non stop pored  kompjutera i svuda zabadaju nos i tamo gde mu mesto nije  .
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #21 poslato: Vreme 22:28:07 datum 28.06.2011 »
Sta se ti razumes u kola,  u koja to kola jel  stocna ili magareca , ne mogu se kola nabaviti  idi molim te   . :lol:
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #22 poslato: Vreme 22:33:09 datum 28.06.2011 »
na sve to dodaj i to da se u originalnim detektorima nalaze delovi koje ovde kod nas tesko da se mogu naci,
a isto tako postoje i poslovne tajne /recimo vezano za sonde ili programska kola/ koje proizvodjac nece objaviti a koje nas majstor mora da pokusa da resi nagadjanjem(Ja sam ih brale otvarao ko zna kolko i sondi i detektora )  zato mani se toga da sve znas .
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

banebeograd

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #23 poslato: Vreme 00:01:35 datum 29.06.2011 »
orbit,
jeste ja sam debeo i ruzan ali imam veliki "alat" koji sve to kompenzuje,
ako ni to ne verujes recicu ti koga da pitas.
ali sta je sa tobom,
ja te nikad nisam nazvao "vlaskim avlijanderom" jer to nije moj stil a ne znam ni sta je to.

pitao si me sta mislim o nasim majstorima i njihovim uradcima i ja sam ti to rekao
a ti se ponasas kao nedohebana mlada,
to sto sam napisao je moje iskustvo , a ti si samo jos jedan los primer kako izgledaju iskompleksirani domaci "exxxperti" konstruktori metal detektora.
trebao si lepo da kazes da nista lose ne pisem o domacim majstorima ako si vec toliko osetljiv na tu temu i ja bi to postovao.
koliko si ti aparata i sondi otvorio koga to zanima i kakva korist od toga?
koliko od toga otvorenog si uspeo da vratis u prvobitno stanje to bi bilo interesantnije znati.
evo poverovacu da si ti drugi tesla kad vidim da si svoje patente prodao minelabu ili fisheru,
ili kad te kao sebi ravnom neki od inzinjera u whites-u uvrste u svoj tim....
sta si uradio sa svojim wlf-om, da ga nisu oni iz tesora vec otkupili ???

batali bre svadju, pitao si me i ja sam ti odgovorio,
ako te nesto konkretno jos zanima pitaj recicu ti, ali da obecas da neces da se ljutis...
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #24 poslato: Vreme 00:05:19 datum 29.06.2011 »
ok u pravu si zajebimo svadje
 .
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

banebeograd

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #25 poslato: Vreme 00:06:01 datum 29.06.2011 »
Citat: "orbit"
ok u pravu si zajebimo svadje
 .
okk pozz
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

dr.jare

  • Profesionalac

  • Van mreže
  • ****

  • Karma:
    +0/-0
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #26 poslato: Vreme 20:18:10 datum 14.08.2011 »
Ono oko vlaskog avlijandera ( vrsta psa, kera) je bilo sa moje strane upuceno ŽUCI (nisam znao da je žuca = orbit). Ja sam vlah pa nema potrebe niko da se ljuti...Pozzz
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

orbit

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #27 poslato: Vreme 09:28:11 datum 15.08.2011 »
Ja sto sam vla ne stidim se toga ,(eng-Vlach ili Walach, Deut - Vlachen). Obzirom da je ova reč nastala kao slovenski prevod Germanske reči Valah ili Valach što znači Stari Rimljanin ili Stari Latin ( generalno, naziv za stanovnike balkana koji pričaju nekom verzijom starog latinskog ,ali ne classic Latin nego Vulgar Latin što je latinski naziv za jezik rimskih vojnika, trgovaca i običnih rimskih građana onoga doba ili provincijske dijalekte), ovo unosi malu zabunu pa neupućeni, .. A  pastiri su oni koji su hteli da okrenu cinjenice .
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

mpeca

  • Gost
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #28 poslato: Vreme 13:08:32 datum 15.08.2011 »
Dragi  prijatelji.  Sa  velikom  paznjom  pratim    vas   rad   i  vase  strucne  komentare  vezane    za    detektore  .   Ja   nisam  elektronicar   i     u  tu  problematiku  se  slabo  razumem     ali  sam  zeljan     znanja    i  saznanja   vezanog   i za   tu    oblast  Ako  smem  da  primetim   vrlo  je  ruzno  to  sto  se  prepirete  i  sa  omalovazavanjem  se    obracate  jedan  drugome  oko   porekla.Svako  od  nas    treba    da  gleda   u   sagovorniku   coveka  i  ljudsko  bice   bez  obzira    koje  je  vere  i  nacije,   jer  i  mi  nismo  birali   kakve   cemo  vere  i  nacije   postati  rodjenjem  svojim.  Mnogi   ce  se  iznenaditi    kada   se  malo  bolje  raspitaju   i  pogledaju  unazadu  vezi   svog  porekla   i  videce  i  da  im  poreklo   i  nije  ono  kakvo  su  oni  mislili  da  jeste.Kroz   nase  vene  tece   krv     raznih     naroda   i  vera    U  Srbiji     je  malo   sela     zivih od  davnina  ostalo    vecina  je  nestala  ili  desetkovana  od  raznih    bolesti   i  od  ratova i  stradanja.  Prazne   doline    a   posle  toga  i  planine  su  naseljavane  sa svih  strana   i  svi   su  prihvaceni    kao  svoji       i    zato   ovu  nasu  majku   branimo  do  poslednjeg  coveka   do  poslednje  kapi  krvi.Koliko  ja  znam  kroz  moje  vene  tece  krv  Tatara ,sopa,  Srba   iz  Crne  Gore   i    Makedonije  i  naravno  Srba  iz  Srbije.   Bilo  je  tu  i zemljoradnika i   ovcara     odlicnih     majstora   kovaca   i  puskara   a  i  ratnika  i poznatih  hajduka   .  Stalno  i  na  svakom  mestu  se  borim   da  budemo  ljudi   i    samo  ljudi.
                        ISKRENO  POSTENO     I  OPUSTENO!!!!!
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »

fixxx

  • Guru

  • Van mreže
  • *****

  • Karma:
    +3/-3
Re: TGSL...razvojni put
« Odgovor #29 poslato: Vreme 14:17:10 datum 19.08.2011 »
Pozdrav svima !
Letos sam polagano sastavljao ovaj aparat i za prvi projekat koji sam radio u VLF tehnologiji mogu reci samo reči pohvale u svakom pogledu !!! Sonda , cije pravljenje,nulovanje i ostalo je bila najveci problem ali i to je sada proslost i jedno veliko iskustvo.
Stroga diskriminacija,veoma zahvalna dubina ( 30- 40cm na sitnu numizmatiku) i veoma miran nacin rada-detektor je testiran vise od mesec dana na razlicitim terenima-odlike su ovog aparata- ukratko -a koliko sam stvarno zadovoljan pokazace slike pojedinih nalaza-manje vrednih jer ne zelim bas preterano da se exponiram ;)
              Veliki pozdrav..................fixxx :)
« Poslednja izmena: Vreme 01:00:00 datum 01.01.1970 od strane Guest »